پادما ، تولید وتوزیع کننده انواع صفحه کلاچ بنز ده تن ، بنز مایلر و بنز کویتی :

تولید کننده لوازم یدکی انواع بنز ده تن ، مایلر و کویتی

شرکت پادما از جمله شرکت های صنعتی فعال در زمینه ی تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو و ماشین های سبک و سنگین، تراکتور و راهسازی می باشد. این شرکت فعال، با استفاده از دانش روز و با به کارگیری مهندسین مجرب، اقدام به تولید قطعات ماشین از جمله انواع صفحه کلاچ برای برندهای بنز ده تن ، بنز مایلر و بنز کویتی نموده است که قطعات آن مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد و در سطح ایران، خاورمیانه، پاکستان و افغانستان توزیع می شود. قطعات فنی خودرو از جمله صفحه کلاچ که در پادما تولید و توزیع می شود ، از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد به طوری که با نمونه های مشابه خارجی برابری می کند و قابل رقابت می باشد. در واقع شما می توانید با هزینه کمتر ، قطعه با کیفیت خریداری نمایید که نه تنها عملکرد ماشین را کاهش نمی دهد ، بلکه به بهبود آن نیز کمک می کند.

ویژگی های صفحه کلاچ که در پادما تولید می شود:

از آن جایی که ماشین های سنگین دارای استهلاک بالایی هستند، قطعات آن در معرض آسیب و تخریب قرار می گیرند. یکی از قطعات آسیب پذیر، صفحه کلاچ می باشد که همواره باید سلامت آن چک شود. در هنگام تعویض قطعه از جمله صفحه کلاچ باید کیفیت را مد نظر قرار دهید تا دچار افت عملکرد ماشین نشوید.

صفحه کلاچ هایی که در پادما تولید و توزیع می شوند، بر مبنای استانداردهای جهانی و کیفیت بالا می باشند که می توانید با اطمینان خاطر و با صرف هزینه ی مناسب، قطعه ای با طول عمر بالا و مشابه با نمونه های خارجی داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های صفحه کلاچ های تولید شده در پادما میتوان به استفاده از لنت مرغوب ایرانی که یکی از مهم ترین قطعات ساختار کلاچ می باشد، اشاره نمود. چرا که کیفیت بالای لنت در عملکرد هرچه بهتر کلاچ ها موثر هستند. علاوه بر این، استفاده از لنت مرغوب سبب جا رفتن به موقع دنده و جلوگیری از کاهش سرعت در خودروهای سنگین و سبک می شود. از آن جایی که خودروهای سنگین با جاده هایی با ناهمواری های متعدد سر و کار دارند، نیاز است از صفحه کلاچ با لنت های مرغوب و طول عمر بالا استفاده شود تا از گیرپاژ در هنگام نیم کلاچ جلوگیری شود. در نظر گرفتن این نکته در پادما با توجه به تمرکز آن بر روی ساخت قطعات خودروهای سنگین موجب تولید هرچه بهتر صفحه کلاچ شده است.

یکی دیگر از ویژگی های صفحه کلاچ های تولید شده در پادما، استفاده از 9 فنر می باشد که سبب کلاچ دهی بهتر و افزایش راندمان و عملکرد خودرو می شود.

این مزایا سبب شده است تا صفحات کلاچ و سایر قطعات پادما، مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در ایران و سطح خاورمیانه توزیع شود.

توزیع کننده انواع صفحه کلاچ
توزیع کننده انواع صفحه کلاچ

شما می توانید با کلیک ، انواع صفحه کلاچ تولید شده در پادما را مشاهده کنید.

با کاربرد صفحه کلاچ بیشتر آشنا شویم.

کلاچ از قطعات ذیل تشکیل می شود:

  • صفحه کلاچ
  • دو شاخه کلاچ
  • صفحه فلایویل
  • بلبرینگ کلاچ،
  • اهرم و شاخک ها
  • صفحه دهنده
  • دیسک کلاچ که از یک کاسه تشکیل شده است.

صفحه کلاچ یکی از قطعات پرکاربرد در خودروهای سبک و سنگین بوده، صفحه ای مدور است که در تماس اصطکاکی با دیسک کلاچ قرار دارد. دیسک کلاچ قطعه ای حلقوی شکل است که توسط فنر کلاچ و چندین خار درون پوسته ی کلاچ ثابت شده است و با تماس اصطکاکی با صفحه کلاچ نیروی موتور به صفحه کلاچ انتقال داده می شود. صفحه با فشار دیسک در تماس با فلایویل است که با فشردن پدال صفحه کلاچ را از فلایویل جدا می کند.

صفحه کلاچ از چه قطعاتی ساخته شده است؟

یک توپی هزارخار در وسط صفحه کلاچ قرار دارد که باعث درگیری با شفت ورودی جعبه دنده می شود. لنت ها به واسطه ی میخ به صفحات فنری موج دار صفحه کلاچ پرچ شده اند که سبب می شود با درگیری کلاچ انتقال فشار به تدریج انجام شود. به منظور خنک کاری بهتر وجلوگیری از افزایش حرارت شیارهایی بر روی لنت ها تعبیه شده اند. لازم به ذکر است لنت ها در دو طرف صفحه کلاچ نصب می شوند.

چه عواملی موجب آسیب به کلاچ می شوند؟

از آن جایی که فشار کلاچ، چندین قطعه را باهم درگیر می کند تا قدرت موتور را به چرخ ها انتقال دهد، باید به این نکته توجه کرد که پس از گذشت 50 تا 60 هزار کیلومتر، سیستم کلاچ دچار آسیب می شود که باید نسبت به تعویض یا رگلاژ آن اقدام نمود.

  • از جمله عوامل آسیب به این قطعه می توان به شتاب زیاد خودرو اشاره کرد که با رانندگی بدون شتاب و ایمن می توان به بالابردن عمر صفحه کلاچ کمک کرد.
  • سربالایی و سرازیری در جاده ها سبب ایجاد فشار به موتور و صفحه کلاچ می شود که دنده کشی مناسب می تواند عمر صفحه کلاچ را افزایش دهد.
  • عدم رعایت استاندارد تعداد سرنشین از دیگر موارد کاهش طول عمر صفحه کلاچ می شود. در واقع باید استاندارد وزن خودرو رعایت شود تا از این مشکل جلوگیری شود.
  • درصورتی که پس از جابجایی دنده پا از روی کلاچ برداشته نشود، صفحه کلاچ درگیر می شود و عمر آن کاهش می یابد.

این ها بخشی از عواملی هستند که شما را مجبور به تعمیر و تعویض صفحه کلاچ می نماید که باید در این زمان بهترین قطعه با داشتن بالاترین سطح استاندارد را انتخاب کنید. پادما می تواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد.

آدرس حضوری : اصفهان- خیابان امیرکبیر-ساختمان پادما

شماره تماس: 33112-031  و 8-36651621-031

لینک وب سایت:

آدرس اینستاگرام : www.instagram.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *