فروش و توزیع انواع گاید سوپاپ ماشین های سبک و سنگین در شرکت تولیدی لوازم یدکی پادما (گاید سوپاپ بنز ده تن اصفهان و تهران)

پادما شرکت تولیدی انواع گاید سوپاپ ماشین های سبک و سنگین

پادما با در نظر گرفتن این نکته که بنز ده تن از ماشین های سنگین پرطرفدار در ایران است و از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته است ، در زمینه تولید قطعات و لوازم یدکی از جمله گاید سوپاپ بنز ده تن که نیاز بازار و صنعت خودرو و لوازم یدکی کشور می باشد ، فعالیت گسترده دارد.

با توجه به استهلاک و در معرض آسیب قرار گرفتن قطعات ماشین های سنگین ، همواره باید قطعات فنی آن چک شود و در زمان مناسب نسبت به تعویض و تعمیر آن اقدام شود. در هنگام تعویض قطعات ، باید کیفیت را مدنظر قرار داد. چرا که استفاده از قطعات غیراستاندارد و نامرغوب در کاهش عمر سایر قطعات و به طور کلی موتور و هم چنین کاهش عملکرد ماشین نقش دارند.

شرکت تولیدی قطعات یدکی پادما با استفاده از توانایی و پتانسیل نیروهای مستعد کشور و ارتقای سطح دانش آن ها ، قطعات با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی تولید می نماید به گونه ای که رضایت مشتریان را هدف قرار داده و این امر سبب توزیع گسترده آن در ایران و کشورهای خاورمیانه گردیده است.

ویژگی ها و مزیت های گاید سوپاپ تولیدی در پادما:

گاید سوپاپ های تولید شده در پادما دارای یک سری مزایا هستند که آن را از سایر نمونه های بازار تفکیک می کند و به شما اطمینان خاطر می دهد که با نمونه خارجی مشابهت بسیار نزدیکی دارد و شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر قطعه با کیفیت تهیه نمایید.

یکی از این مزیت ها این است که گاید سوپاپ تولید شده در پادما در ابعاد STD و OVER SIZE عرضه می شوند. از دیگر مزایا ، تلرانس ابعادی دقیق گاید سوپاپ می باشد که از لقی سوپاپ و مکش روغن به محفظه احتراق جلوگیری نماید. تلرانس ، اصطلاحی در صنعت می باشد که به تفاضل بزرگترین و کوچکترین اندازه مجاز قطعه گفته می شود. در واقع نشان دهنده ابعاد قابل قبول یک قطعه است. بسته بندی مناسب نیز دیگر مزیت های آن است که باعث می شود از قطعه به خوبی محافظت شود و با توجه به حساسیت این قطعات ، هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود.

گاید سوپاپ پادما ، برای خط تولید سر سیلندر بنز OM355 یا همان بنز ده تن استفاده می شود.

گاید سوپاپ و قطعات یدکی بنز ده تن
گاید سوپاپ و قطعات یدکی بنز ده تن

برای مشاهده انواع گاید سوپاپ تولید شده در پادما کلیک کنید.

با گاید سوپاپ ماشین بیشتر آشنا شویم:

در داخل سر سیلندر موتورهای پیستونی رفت و برگشتی ، گاید سوپاپ برای هر سوپاپ تعبیه شده است. سوپاپ ها وظیفه کنترل ورود هوا ، سوخت و خروج دود را بر عهده دارند.  در واقع گاید سوپاپ با کمک فنر سوپاپ باعث قرارگیری مثبت سوپاپ به گونه ای می شود که تماس مناسب سوپاپ با سیت سوپاپ حفظ شود.

گاید سوپاپ ، قطعه فلزی استوانه ای شکل هستند که با سر سیلندر به صورت یکپارچه قرار می گیرند و رفت و برگشت سوپاپ در آن صورت می گیرد. هم چنین فرآیند انتقال حرارت ناشی از فرآیند احتراق به خارج سوپاپ دود و درون سرسیلندر و انتقال آن به سیستم خنک کاری توسط گاید سوپاپ انجام می شود.

گایدها از آلیاژ فولاد یا برنز ساخته شده اند که انجام یک بالانس سختی و سایش سوپاپ ، سبب افزایش عمر مفید آن می شود.

وظایف گاید سوپاپ در خودروها و ماشین:

  • گاید سوپاپ در انواع ماشین های سبک و سنگین ، جلوگیری از لق شدن سوپاپ در جای خوب می باشد. میزان لقی باید تنظیم باشد ، زیرا اگر لقی کم باشد ، ممکن است سوپاپ به آلاینده های روغنی بچسبد و اگر زیاد باشد ، سوپاپ ها به خوبی در جای خود قرار نمی گیرن که این امر افزایش مصرف روغن را در پی دارد.
  • گاید سوپاپ سبب کاهش صدای موتور می شود.
  • با توجه به این که کاسه نمدها بر روی گاید سوپاپ قرار می گیرند ، از مکش روغن موتور به محفظه احتراق جلوگیری می شود.

 از کجا متوجه خرابی گاید سوپاپ شویم؟

توجه داشته باشید اصولا خرابی گاید سوپاپ در تغییر عملکرد موتورها نقشی ندارند و موتور به کار خود هم چون گذشته ادامه می دهد. اما سر سیلندرها دچار صدای زیاد و خشک می شوند که در صورت مشاهده این امر ، باید نسبت به تعمیر و تعویض گاید سوپاپ اقدام کنید.

از عواملی که سبب خرابی گاید سوپاپ می شود ، کارکرد زیاد موتور می باشد. هم چنین جنس نامرغوب گاید سوپاپ نیز از دیگر عواملی است که سبب خرابی و فرسایش می شود. گاهی خرابی سوپاپ ها نیز می تواند منجر به آسیب به گاید سوپاپ شود.

با توجه به ویژگی ها و مزایای گاید سوپاپ های بنز ده تن که در شرکت تولیدی و صنعتی پادما تولید می شوند ، می توانید با اطمینان خاطر ، پرداخت هزینه منصفانه و کیفیت بالا و استاندارد ، نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

آدرس: اصفهان- خیابان امیرکبیر- ساختمان پادما

تلفن: 33112-031   و  8-36651621-031

آدرس اینستاگرام : www.instagram.com/padmairan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *